Hoe kan ik aan het organigram (organisatiestructuur) van de formido komen?

Met betrekking tot het gehele B.V.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Het hoofdkantoor van Formido benaderen en vragen of je een organigram mag met uitleg waarvoor je dit nodig hebt.

als je er stage lopt of er werkt zou ik contact opnemen met de HR manager, deze kan het je zo afleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het beste een onderscheid maken tussen de 84 franchise vestigingen en het "hoofdkantoor", dat levert al een plaatje op.

Dan zou je in ieder geval eens kunnen zoeken op Formido via Linkedin. Ik krijg er 435 hits terug met functie. Als je dan zoekt via "search companies" krijg je 55 employees terug met foto en titel, dus over de 84 franchise vestigingen.

Toegevoegd na 1 minuut:
(en verder zoeken op maxeda)