Je kunt Geestelijk Hulpverlener worden door HBO Theologie te gaan studeren. Als GH kun je gaan werken in een Hospice.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je eerst wilt weten of het wel bij je past om met mensen die terminaal ziek zijn te werken zou je als vrijwilliger aan de slag kunnen bij de VPTZ. (Vrijwilligers Palliatieve Terminale Zorg)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn ook cursussen voor...maar je moet zelf maar oordelen of die goed genoeg voor je zijn.