als je er verder geen getuige bij had...vrees ik niets...je zou je werkgever kunnen verzoeken zijn toezeggingen zwart op wit te zetten, dan heb je altijd bewijs...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer aan te tonen dat de afspraken zijn gemaakt en herinner je direct leidinggevende er aan dat die afspraken er zijn. Ontkent hij het en kun jij het aantonen, dan kun je naar zijn baas gaan.... En als die je ongelijk geeft, dan kun je het waarschijnlijk beter laten zitten, want dan kom je er niet uit met deze werkgever. Afhankelijk van hoe belangrijk het is, kun je dan besluiten of je er nog wel wilt blijven werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is dat bepaalde afspraken op zwart-wit komen te staan ipv mondeling, aangezien er nooit bewijs is of de werkgever of werknemer zo'n afspraak ook daadwerkelijk gemaakt heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel simpel: niets.
Een mondelinge afspraak heeft evenveel waarde als een schriftelijke, maar je hebt geen bewijs. Je kan het dus nooit hard maken, tenzij je getuigen hebt. Die zijn dan wel bewijs.