Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat zijn de best betaalde bedrijven voor startende academische marketeers?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
769
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Betaalde of betalende? Zit nog al wat verschil in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol, je bent me voor keesje.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik zou me eens verdiepen in de vacaturesites voor hoger opgeleide academici. Zoals intermediair.nl. Daar zie je vaker vacatures voor starters met salarisindicatie, dus dan kun je je een beeld vormen van je startsalaris.

Je startinkomen is trouwens ook afhankelijk van je cijfers en je cv. Zorg dat dit er goed uitziet. Vooral commerciële bedrijven kijken daar nogal eens naar. Een hoog startsalaris betekent vaak ook meer concurrentie bij je sollicitatie, dan moet je wel wat te bieden hebben. Veel jongeren beginnen al vroeg met het bouwen van hun cv door het doen van allerlei zinnige bijbaantjes en dergelijke.

In de company-guide van intermediair (zie link) kun je de werkgevers zien die een goede beoordeling hebben gekregen bij een groot onderzoek en die "beste werkgever" zijn geworden. Als je bij zo'n bedrijf terecht komt zit je qua voorwaarden echt wel goed. Je zoekt ook een beetje een betrouwbare werkgever. Wat heb je aan een hoog salaris als je er na een half jaar weer uitgeknikkert wordt?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding