ik heb gezocht en dit gevonden:

verkoper bij AH to go

Hou jij van een baan waarin er veel gebeurt? Dan is AH to go voor jou dé plek. Bij ons zie je altijd mensen in beweging, van vroeg tot laat. Dus is voor jou geen moment hetzelfde en ben je van alle markten thuis.
AH to go is de formule die klanten onderweg helpt, aan een broodje, een salade, een ontbijt, een lunch of een maaltijd voor thuis. Klanten worden vlug en vriendelijk geholpen bij AH to go; een kwestie van goed organiseren en aangeboren snelheid.
Zit dat ook in jou? Dan pas je in ons team.

Een baan vol afwisseling.
- Met je team lever je voortdurend service en kwaliteit aan onze klanten, als verkoper ben je allround en pak je alles aan.
- Je zorgt met je team voor perfect gevulde schappen en koelingen waar klanten in een oogopslag de weg vinden.
- Vanuit de cockpit bedien je klanten met vers sap, warme maaltijden, lekkere koffie en meer.
- Zodra het drukker wordt open je een kassa en help je met afrekenen.

De meeste keuze in werktijden.
Veel van de AH to go-winkels zijn 7 dagen per week open, van vroeg tot laat. Zo past deze (bij)baan altijd in je agenda, bijvoorbeeld naast school, studie of andere bezigheden.

Met een topteam op een bruisende plek.
Iedereen in het AH to go-team kan alle taken uitvoeren en overal bijspringen. Dat brengt variatie en vaart in je werk. Wat ook leuk is: AH to go zit altijd op een boeiende plek: een luchthaven, een ziekenhuis, een campus of in het hart van de stad.

Goed salaris, veel extra’s.
Werk je bij AH to go, dan is alles perfect voor je geregeld: goed salaris, vakantiegeld, winstdeling en meer voordelige regelingen, zoals korting op boodschappen bij Albert Heijn en voordelig mobiel bellen.

en:

Salaris Albert Heijn
Als medewerker kun je op verschillende afdelingen aan de slag binnen Albert Heijn. Als je een contract hebt tot en met 12 uur per week, krijg je het zogeheten all-in loon. Bij dit loon zitten ADV, vakantiegeld, winstuitkering en vakantiedagen bij je uurloon in. Dit betekent dus dat je uurloon hoog uitvalt! In 2011 zijn de uurlonen als volgt:
Tot en met 15 jaar: 4.08 euro
16 jaar: 4.71 euro
17 jaar: 5.37 euro
18 jaar: 6.08 euro
19 jaar: 7.10 euro
20 jaar: 8.27 euro
21 jaar: 9.63 euro
22 jaar: 11.17 euro
23 jaar en ouder: 13.03

hoop dat je hiermee verder kan.