Het is een containerbegrip en geheel afhankelijk van het soort consumentenservice, de werkzaamheden die uitgevoerd moeten worden etc. Meestal zit men echter op MBO niveau (algemeen administratief), maar kan ook HBO niveau zijn en als er juridische zaken om de hoek komen, kan een dergelijke achtergrond op HBO niveau zelfs gewenst zijn. Dat je mondelinge en schriftelijke communicatie op nbiveau zijn is sowieso belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is heel erg afhankelijk van de bedrijfstak. Meestal helpt het als je daar iets over weet.