Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik sneller werken als vakkenvuller?

Ik werk bij de AH als vakkenvuller 's avonds, en ik merk dat ik bijna altijd te laat klaar ben met vullen, hoe kan ik sneller werken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
35.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

- Minder kletsen
- Niet pakje voor pakje vullen maar een stapel in een keer pakken
- volle doos mee naar het vak, leegmaken, en bij het ophalen van een nieuwe doos, de oude meteen plat maken en in de afval stapel leggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou je kunnen doen:
- goed kijken naar je collega's
- vragen of je collega's hoe hun het doen
- Jezelf goede en snelle handelingen aanleren

Als je werkhouding goed is, is het moeilijk om onder niveau te presteren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe een hoop lopend (colli openmaken, dozen platmaken, ...) en werk vooral met twee handen. Probeer ook zoveel mogelijk producten tegelijk te vullen als lukt (meerdere zakjes snoep bv.).

Wat ook handig is, als een klant vraagt waar iets staat: "Bij de (bv. soepen). Moet ik het even aanwijzen?"

Heel veel klanten zullen dan zeggen dat ze het wel kunnen vinden, hoef je niet mee te lopen en scheelt ook weer tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verdeel je vracht per plek dus maak kleine stapeltjes ( dat je het dus per meter neer zet ) ( zorg er wel voor dat klanten overal goed bij kunnen ) Zodra je kleine stappeltjes hebt gemaakt kun je sneller doorwerken en hoef je minder te lopen. Een colli makkelijk openmaken kan door hem even tegen je buik te drukken en vervolgens met je handen één kant in te drukken dan kun je zo het tape eraf halen.

zoek ook niet te lang naar producten kun je iets niet vinden zet het apart en misschien vind je het later wel anders kun je het vulploegleider vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden