Is het mogelijk om van bso naar tso te gaan in het 7de jaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meer uitleg graag. In welke richting zit je nu en wat wil je gaan doen in tso?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar staan de afkortingen voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Basis secundair onderwijs en technisch secundair onderwijs. Ik denk idd niet dat jullie dit kennen. ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*Basis => moet *Beroeps zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Buiten Schoolse Opvang
Tussen Schoolse Opvang
Zo ken ik de afkortingen, maar had al zo'n idee dat dat de vraag niet was;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen erg hoor ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is van bso centrale verwarming sanitair naar maatschappelijke veiligheid.

Antwoorden (1)

Normaal niet nee, omdat je bepaalde vakken minder/niet hebt en je niet mee zou kunnen dan. Maar je kan wel nog altijd een TSO diploma krijgen door avondlessen te volgen (zonder algemene vakken dus).

Toegevoegd na 1 minuut:
En een 7de jaar in BSO staat normaal gelijk aan een TSO diploma, dus is het normaal niet nodig om te veranderen, tenzij je een compleet andere richting wilt.