Wat verdient een 15-jarige per uur als vakkenvuller bij de Plus supermarkt?

Bij de AH en andere supermarkten is het veel duidelijker.. alleen bij de plus kan ik het nergens vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
7K

Antwoorden (4)

Meestal 2,50 per uur en daar moet ook nog belasting af enzo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de bas van der Heijden verdiende ik op mijn 15e €3,07 netto per uur en dat is gewoon het minimumloon, dus dan zal je bij de plus wel ong. Hetzelfde verdienen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werk nu bij action als 15-jarige en verdien rond de 3,15 per uur netto zeg maar. Dus je zal dan sowiezo minimaal €3 verdienen per uur
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de C1000 verdien ik als 15-jarige 3.07 - 0.5% belasting en daar komen bij uitbetaling nog wat premies bovenop! Dat komt neer op 3.88 ongeveer per uur.

Die premies zijn geheel afhankelijk van je werkgever, hij kan ze namelijk ook inhouden en aan het eind van het jaar moet je dan aangifte doen (deed mn vader bij vorige baantje) en dan krijg je nog een extraatje!

Succes bij de Plus verder, later als je zwaardere banen hebt zal je terugverlangen naar dit mooie baantje zonder enige zorgen aan je hoofd, haha!