studieplekken in Den Haag??

Ik kan me niet goed concentreren thuis als ik bijvoorbeeld zit te leren. Ik wil graag goede cijfers halen en me huiswerk maken maar als ik het thuis doe komt er niks van. Ik weet niet zo echt waar je lekker rustig met je laptop kan studeren/leren. Misschien de Bieb of een Coffeeshop?

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik doe HAVO, en heb slechte cijfers. Dus dat wil ik ff veranderen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Je schrijft het zelf al: de bibliotheek is een uitstekende plek. En de Haagse Bibliotheek ( daar bij dat ijspaleis ) is volgens mij alle dagen open, tot vrij laat. Coffeeshop lijkt mij persoonlijk wat minder. Zelf kan ik niet zo goed concentreren als ik al die dampen inadem. Een andere optie is wellicht een studiezaal of studieruimte op jouw school of universiteit. Een middelbare school gaat natuurlijk na het laatste uur dicht, maar op een hogeschool ( ik weet niet waar je studeert ) kan je tot vrij laat terecht voor een rustig plekje.

De centrale bibliotheek (binnenstad bij stadhuis) lijkt me hier erg geschikt voor.

De bieb en de Haagse Hogeschool (studieplekken)

In Den Haag is ook een stiltecentrum. Misschien kun je daar in alle stilte studeren. Het doet dienst als Congrescentrum, Cursuscentrum, Gezondheidscentrum, Stiltecentrum. Stiltecentrum Osmose Piet Heinstraat 98 Den Haag http://www.theagenda.nl/l395_53_stiltecentrum-in-den-haag.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100