Kun je bij EPZ Kolencentrale e.d. werken zonder technisch diploma?

Beste mensen,

Een vriend van mij werkt als chefkok in een restaurant. Hij geeft hier leiding aan het keukenteam en heeft een flinke verantwoording. Zeker gezien zijn leeftijd (20)

Hij is alleen meer aan het werk dan aan het leven. Hij heeft vaak makkelijk dagen van 12 / 13 uur en werkt ook vaak 6/7 dagen in de week.

Hij is hier erg op uitgekeken. Hij wilt nu hetzelfde gaan doen als mij (Vapro b of AOT) Echter is het zo dat hij niet zomaar terug naar school kan omdat hij al bepaalde faciliteiten heeft waar je inkomen voor moet hebben.
HET IS DUS NIET ZO DAT IE NIET WIL!

Hij wilt deze diploma(s) dus gaan halen in de vorm van werken/leren.

Nu weet ik dat EPZ echt een erg goede werkgever is. Zou hij hier binnen kunnen komen op voorwaarde dat hij werken leren gaat doen?

Mocht dat niet kunnen hebben jullie dan ideeen in de procestechnische kant (ploegendienst) waar dat wel kan?

Hij woont zelf in Middelburg dus omgeving Vlissingen is wel een must

Alvast erg bedankt!

Gr Jeffrey

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

ja je kunt werken en leren bij EPZ.
Ze hebben een hele goede site waar veel op staat.

Leer/werk-trajecten
Technische VMBO’ers met diploma die verder willen studeren voor een MBO-diploma (elektro of werktuigbouw) en toch al aan de slag willen, kunnen regelmatig terecht bij EPZ. Je gaat dan drie dagen naar school en komt twee dagen je handjes laten wapperen op onze installaties. Je draait dan mee bij de onderhoudsafdelingen van de kerncentrale en je leert van ervaren EPZ’ers de kneepjes van het vak. Heb je na verloop van tijd jouw MBO-diploma binnen? Dan is de kans groot dat je kunt blijven!

EPZ werkt voor leer/werk-trajecten samen met enkele andere technische bedrijven, ROC Zeeland en ROC Westerschelde.

Neem voor meer informatie contact op met EPZ’s personeelsafdeling: Tim Brouwer (Recruiter), tel. 0113 - 356 107.