Gemiddeld per dag kan hij €20,- verdienen, dan kan hij eventueel fooi krijgen van mensen, dus dan moet je het op €25,- houden. Dat kan ook tot €30,- zijn, maar dat hangt af van de persoon.
Dus gemiddeld ongeveer 5760 euro per jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een goede verkoper verkoopt dagelijks gemiddeld 50 kranten. Op iedere krant maakt hij een winst van 0,90 eurocent.
Hij verdient per dag dan gemiddeld 45 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vond het volgende stukje over de Daklozenkrant:

"Willem, legerjas aan, hoed op en lange baard, is een markante verschijning. Hij is een van de eerste verkopers van het blad. Voor elk magazine van anderhalve euro, krijgt hij tachtig cent. “Ik verdien rond de veertig euro per week. Dat is genoeg. Bij de inloophuizen kan ik eten halen en mijn was doen.” Hij leeft ervan. Elke dag staat hij bij het Centraal Station, tegenover de verkopers van Het Parool. “We zijn concurrenten”, lacht hij."
14 jaar geleden
Als hij een Straatkrant per jaar verkoopt, verdient hij 1 euro per jaar.
1 euro inkoop, 2 euro verkoop = 1 euro winst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helemaal niks