nee dat is voor het HBO en universiteit.

Toegevoegd na 29 minuten:
ja inderdaad een 18 jarige wel, bedankt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat klopt niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe kom je daar dan bij? - komt van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
daarom bedank ik ook, ik ben niet te beroerd als ik een fout antwoord geef, dat toe te geven, dus bij deze.
Als ik 1993 had gehoord, had ik er zelf wel aan gedacht, want mijn buurjongen is ook zo'n geval. Maar dat is geen excuus,
Er zitten 3 voorwaarden aan.
- Je bent in Nederland ingeschreven
- Je doet een mbo 3;4, hbo, of wo studie
- Je bent minimaal 18 jaar

Denk dat je nog geen 18 bent? Zodra je 18 bent, wordt, heb je er recht op in ieder geval!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als wo of hbo student heb je er recht op vanaf het begin van je opleiding. Als mbo student pas vanaf je 18e jaar.

Klinkt oneerlijk, is het eigenlijk ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja je hebt er dan idd recht op (zie andere reacties), maar alleen bij een BOL opleiding.
Als je een opleiding doet via de BB leerweg, heb je er geen recht op.