bijbaan 15 jarige?

Hoi, ik ben 15 jaar en 1,60m
Ik heb bij heel veel winkels gesolliciteerd: Lidl, friettent, vakantiewerk. Zelfs met een hele goeie CV.
Maar ik word nergens aangenomen. En ik zie dat sommige die ook 15 jaar zijn wél bij de Lidl werkt..
Komt het nou door de lengte of dat de winkel gwn slecht is??

Weet jij het antwoord?

/2500

kan ook komen doordat ze al personeel genoeg hebben en meestal is der ook een wachtlijst .

Probeer het eens bij de scapino!

Hey, ben ook 15 en werk bij Jumbo. Na 3 weken weet je het wel, en het gaat steeds beter wanneer je alles weet te staan en een paar handigheidjes e.d. Als je leuke collega's en fijne vulploegleiders hebt is het echt topwerk! Dat van 'geestdodend' enz. is onzin en van zeurpieten die niet willen werken.

1. het bedrijf waar je solliciteert moet wel werk aan te bieden hebben, er zijn veel bedrijven die een "database" aanleggen met sollicitanten, zoals bijvoorbeeld lidl. 2. misschien pas je niet binnen de organisatie van dat bedrijf en ben je niet de "perfect fit". 3. wettelijk gezien moet men iedereen een gelijke kans geven en niet discrimineren. echter wordt door vrijwel elk bedrijf deze regel omzeilt door een andere (wettelijk toegestane) reden te geven voor de afwijzing.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100