WW-uitkering en vakantie en 3 dg gewerkt

Van te voren heb ik opgegeven dat ik met vakantie ging en heb ik vrijstelling van mijn soll. Plicht gekregen. Maar, vlak voor de vak heb ik n baan geaccepteerd en n aantal dagen proef gedraaid. Na mn vak kan ik daar beginnen. Ik wilde dit doorgeven aan de uwv maar mijn vriend adviseerde dit (nog) niet te doen, omdat anders mijn vakantierecht zou vervallen. Kan ik dit idd met terugwerkende kracht doorgeven of krijg ik dan n boete. Dan word ik in feite 'gestraft' dat ik werk heb gevonden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het goed is moet je elke maand een inkomstenverklaring invullen
Daarin je gewerkte dagen en inkomsten vermelden
Dit moet je invullen in de verklaring voor welke maand dat geld
Achteraf zoiets doen kunnen ze als een poging tot verzwijgen gaan zien en je daar een korting voor opleggen (niet doen dus)
Gewoon invullen dus het zal voor je vakantierecht geen gevolgen hebben