Wat zijn baantjes waar je géén lange broek aan hoeft te doen?

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben overigens 14 jaar ;-)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Fruit plukken, krantenwijk.

Badmeester

sport instructeur, zwemleraar.

Ik zie mensen in de bouw met korte broek. Ook in de zorg. Verder zie ik op de wallen ook weinig lange broeken;)

Hangt van je leeftijd af. Ik werk nu op t strand maar verder zijn de baantjes die ik heb gehad waar je een korte broek aan mocht.. Stratenmaken, appels plukken, auto's wassen, folders rondbrengen en bij kantoorwerk kan het meestal ook zolang je geen direct contact met klanten hebt! Succes

ik kan wel een eindeloze lijst opschrijven, maar kort samengevat zijn dat banen waar je niet formeel gekleed hoeft te gaan. Of het altijd handig is en of je je er zelf prettig in voelt dat is natuurlijk de vraag. oa: Schoonmaker, postbode, verpleegster, bouwvakker, zelfstandig ondernemer, juffrouw, meester, vrachtwagenchauffeur, callcentermedewerker, enz. enz.

folders/kranten lopen

Balletdanser. Synchroonzwemmer. Wielrenner. Voetballer. Gigolo. Strandwacht. Kunstenaar.

bejaarden te huis. Best leuk werk en zeer gevarieeerd. (is echt niet stom of dom hoor)

krantenwijk

Waar beslist een korte broek bij past, is ijscoventer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100