Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch me eigen muziek mag luisteren?

Ik werk beter met mijn eigen muziek op. ik luister de muziek dan vanaf me telefoon met oortjes. Heb er maar een in en de muziek staat rustig zodat ik alles op me heen toch nog hoor. Heb dit een week zo gedaan en niemand heeft er last van. Maar in de regels voor de werknemers staat dat dit niet mag. Ik zelf loop hier stage en doe heel de dag hetzelfde werk beetje met excel dit verveelt dus snel. en daarom wil ik me eigen muziek luisteren. Wie weet hoe ik me stagebegeleider kan overtuigen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
893

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je zegt dat je daardoor beter je werk kunt doen, zou het in principe geen probleem moeten zijn. Als je je stagebegeleider hierover rustig aanspreekt en goed over praat, kun je het verst komen. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het begint met vragen, als je niks vraagt bereik je helemaal niks. Als je gewoon je werk kan doen en niemand er iets tegen heeft zonder mensen in gevaar te brengen ofzo zou het misschien mogen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je jezelf eerder zou moeten overtuigen om zonder oordop te werken i.p.v. je stagebegeleider.

Ik zou het raar vinden als een collega (en dus ook een stagiaire) de hele dag met een oordop zit. Alsof zij of hij dus geen zin in contact heeft en zich (gedeeltelijk) afschermt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding