Ik zoek een parttime baantje waar ik zo rond de 290 euro netto per maand kan verdienen, iemand ideeen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Ik ben 24 jaar en het aantal uur maakt niet uit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik werkte vroeger altijd in verzorflgimgstehuis al zorgassitente brood klaar maken voor mensen en koffie thee en verdiende daar 8 euro ong

Antwoorden (4)

parttime, hoeveel uur bedoel je daarmee? 32 uur?
En hoe oud ben je?
Als je bijvoorbeeld in een supermarkt werkt krijg je als je 18 bent circa 5 euro per uur, netto, maar dit is incl vakantiegeld etc. Als je parttime werkt krijg je dit niet. Dan ligt je bruto salaris ongeveer bij 4,50 per uur. Zeg dat je 4 euro netto per uur verdiend (als je 18 bent dus) dan moet je 20 uur in de week werken ongeveer.

Waar je redelijk wat kan verdienen en je eigen uren kan bepalen zijn supermartken en callcenters.
Ikzelf werk in een supermarkt, binnenkort 30 uur per week en heb het erg naar mijn zin.

Toegevoegd na 7 minuten:
Aangezien je 24 jaar bent kun je uitgaan van je minimaal wettelijke salaris. Dit is voor jou 8,25 bruto per uur op basis van 40 uur. Als je een lager contract hebt, heb je recht op meer, zie bron. zeg dat je netto 7 euro overhoud (altijd van het ergste uitgaan :P )
Aangezien jouw minimale wettelijk bruto loon, ongeveer 7 euro netto zal zijn, moet je ongeveer 11 uur in de week werken om jouw bedrag te verdienen. Omdat die 7 euro dus wettelijk het minimale is kun je overal werken. Van macdonalds tot advocatenbureau. Zoals ik al zei is een callcenter en supermarkten heel flexibel. Mijn ervaring met horeca is dat je echt het MINIMUM verdient..en voor dat werk wat je ervoor doet..:\
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wordt postbezorger , sand of postnl.
Schoonmaakwerk of vakantiehulp in een verzorgins/verpleeghuis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Sandd leg je er zelf geld op toe, heb dat een tijd gedaan en achteraf (inkomensafhankelijke zorgbijdrage enz) was het een hobby die mijzelf geld kostte :-(
Bouwmarkt, terrasjes, vuilophaaldienst, postbode, MTURK.com, distributie centra. Allemaal plekken waar ze meestal zitten te springen op mensen die flexibel zijn in werktijden, en zeker in de zomer is hier werk in overvloed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nationale reserve bij de landmacht :)