Hoe kan je nagaan wat alle werkgevers zijn waar je hebt gewerkt?

Hallo,

Ik wil graag alle werkgevers (ook uit mijn verleden, dus de parttime baantjes) inzien.

Heb alleen geen idee of daar een mogelijkheid toe is? Het UWV weet wel alles van me evenals de Belastingdienst, die hebben alle werkgevers.

Lijkt mij dat ik ook wel iets kan inzien, of niet?

Weet namelijk al mijn parttime baantjes niet meer toen ik jong was.

Groetjes

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Is geen enkel probleem. Als het UWV alles van je weet, zoals je schrijft, dan mag je ook alles inzien. Meestal wordt zo'n verzoek gedaan, door mensen die menen dat er iets niet klopt in het dossier, en dienen daarna een verzoek in, om de boel te corrigeren.

Er zijn zelfs allerlei regels voor, zoals binnen hoeveel tijd het UWV aan je verzoek moet voldoen. Neem even contact op, en je zult precies te horen krijgen hoe je het aan moet pakken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan!
Dat komt best goed. Ze zullen bij het UWV, als ze niet alle gegevens over je hebben, je best even willen helpen met goeie tips, hoe je er dan wel aan kunt komen.
Veel succes!