Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In mijn contract staat dat ik 14 juni in dienst wordt genomen. De bedrijfsleider zei echter dat ik 22 juni moet werken. Moet ik nu 14 of 22 juni werke

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
621

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Vanaf de 14e moet je werken en de 22 moet je ook werken. En anders moet je het bij je baas navragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je vanaf de 14e officieel in dienst treedt, en dat je eerste werkdag de 22e is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb precies hetzelfde. Mijn contract begon op 6 juni, maar ik hoef aanstaande maandag pas te beginnen. Waarschijnlijk ben je de eerste week nog niet echt nodig.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
jou contract begint op 14 juni , maar dan is je eerste werkdag 22 juni. ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14 juni is hier de ingangsdatum van u contract.

dit betekend dat vanaf dat moment u salaris ingaat u loondagen etc.

echter betekend dit niet dat dit ook meteen de datum is waarop u direct begint met werken.

afhankelijk van het soort contract kan het zijn dat:

of u zit op een vaste groep en die beginnen pas 22 juni met werken eveneens u.

u werkt hiet niet met een groep maar moet ingewerkt worden door iemand van het bedrijft zelf maar deze heeft niet direct tijd. hij of zei heet pas tijd op de 22e van juni.

of u heeft misschien een part time contract waarin geen vaste werkdagen zijn vast gesteld alleen een vast aantal werk uren dit kan betekenen dat je elke week afhankelijk van het afgesproken aantal uren. op bepaald dagen moet werken. de ene week maak je het minimaal aantal uren en de andere week overschrijd je deze en krijg je uiteraard ook extra betaald.

ter aanvulling indien u zich echt afvraagt of u pas de 22 van juni moet werken zou ik de baas bellen en dit zo en zo navragen. aangezien vanuit u gegevens ik alleen op maak dat het de 22e van juni is.

terwijl u de informatie misschien verkeerd weerlegt!!

Succes verder en geniet van je nieuwe baan!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding