Wat is hiervoor een geschikte baan, flexibele werktijden zie uitleg?

Ik ben oPzoek naar een geschikte bijbaan, ik studeer eventmanagement en ben vaak op festivals werkzaam op vrijwillige basis. Toch wol ik graag geld verdienen buiten die uren, en op de momenten dat ik bijvoorbeeld geen festival heb in ee. Weekend. Wat is hiervoor geschikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wedding planner? Facilitator bij een groot zalencentrum? Bedrijfsuitjes organiseren?
Dit zijn volgens mij wel gewilde baantjes dus of er vraag naar is kan ik niet helemaal overzien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien je al een opleiding eventmanagement doet zou je misschien bij theaters in de buurt langs kunnen gaan en oriënteren wat voor mensen ze daar voor weekenddiensten nodig hebben.
Ander weekendwerk kan zijn; horeca, bioscopen (schiet me even niet meer te binnen, als er iets meer is zet ik het er wel bij)
En festivals, wat voor werk doe je daar? Heb zelf catering gedaan op festivals (in NL en de UK) en kreeg daar wel (goed) voor betaald. Hangt er natuurlijk ook vanaf of het onderdeel is van stage etc. anders, als je festivalwerk erg leuk vindt, zou je misschien naar een andere functie binnen zo'n evenement kunnen kijken.
succes!

Toegevoegd na 30 seconden:
nog eentje: bowlingcentrum; zijn altijd open in het weekend :)