weet iemand een goeie reclame verspreider in hellevoetsluis? want ik zou graag folders willen lopen

om extra geld te verdienen om uittebesteden aan kleding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

garant reclameverspreiding.
het zit ook in hellevoet.
http://www.garantreklameverspreiding.nl/
suc6.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem gewoon kontakt op met willekeurig welke reclamefolderverspreider en vraag of ze ook in Hellevoetsluis laten folderen. Je kunt ze vinden in Gouden Gids of hoe die tegenwoordig ook heet of kijk gewoon achterop een folder, daar staa ook vaak wie de verspreider is. Je kunt ook in een winkel vragen wie hun folders verspreidt en daar dan kontakt mee opnemen.

Toegevoegd na 49 seconden:
Sorry voor de tikfoutjes.