Ik studeer HBO-V. Is het verstandig om al in het tweede jaar stage te gaan lopen in het ziekenhuis, of zou dat te moeilijk zijn?

Ik heb alleen nog ervaring in een verzorgingstehuis en bij verstandelijk beperkten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Stages zijn er juist voor om ervaring op te doen. Dus gewoon doen!

Misschien vind je het wel veel leuker om in het ziekenhuis te werken, als met verstandelijk gehandicapten. Zou jammer zijn als je daar nooit, of pas later, achterkomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, dat is prima te doen.
De basis heb je al, en met goede begeleiding kan je een stage in het ziekenhuis halen.
Ik heb zelf ook de HBO V gedaan, dus ik praat uit ervaring :-)