wat is de minimum leeftijd om zaterdagbezorger te worden bij tnt?

er staat geen leeftijd bij op de site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Gaat het alweer wat beter of heb je nog steeds pech? (naar aanleiding van je vorige vraag)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik probeer alle problemen die ik nu heb op te lossen.
dat jij mijn vorige vraag onthouden hebt maakt me op de een of andere manier ineens heel erg blij :D
Kimath
12 jaar geleden
Ik zag je avatar en moest er gelijk aan denken. Als ik zulke vragen lees, wil ik altijd graag weten of het uiteindelijk goed gekomen is.
Goed om te horen dat je er mee bezig bent.

Het beste antwoord

bij tnt is het vanaf 16jaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om ongeadresseerde reclamefolders te bezorgen 13 jaar, en om geadresseerde reclamepost te bezorgen 16 jaar.