Ik wil graag een dag meelopen met een ambulance, waar kan ik dit regelen?

Ik ben nu 3 jaars verpleegkunde op het MBO en ik wil graag een dag meelopen met een ambulance. Nu is mijn vraag.. Waar kan ik dit regelen?? Ik heb zelf geen connecties om dit te kunnen regelen en op internet kan ik niks vinden!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar hardlopers zijn doodlopers; dus meer klanten voor de ambulance?

Antwoorden (2)

Ja, in principekan dit. Zie ook http://www.ehboforum.nl/index.php?topic=831.15

Wat je wellicht het beste kan doen: Benader een docent, en vraag of die niet via-via links hebben. Een directe sollicitatie richting een ambulancedienst kan werken, maar is lastiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem contact op met het ziekenhuis in je woonplaats en leg daar de vraag neer.
Er moet dan dus wel een ervaren verpleegkundige thuis blijven als jij mee mag rijden en dat zou best eens voor iemand het verschil tussen leven en dood kunnen betekenen.