Is er ook printpapier te koop waar al gaatjes inzitten?

Papier met gaten voor mapjes, ringbanden, aangezien ik niet zo goed ben in het maken van gaatjes op de juiste plek lijkt het mij handiger om ze gewoon kant en klaar te kopen, maar waar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Multomappapier is in verhouding wel duurder dan gewoon printpapier. Misschien kan je de aanschaf van een goede Leitz perforator overwegen. Die haalt z'n kosten er dan wel uit. Ze zijn er voor alle aantallen gaatjes. Ik heb er zelf één waarmee je door een schuifje voor 5 verschillende maten van 2 gaatjes kunt kiezen. En ze zijn er ook voor 4 en voor 23 gaatjes. Die komen altijd op de juiste plek!
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon blanco multomap papier kopen. Ligt in elke boekhandel, Hema enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
handig trucje is om het papier even in de lengte te vouwen, maar de vouw alleen bij het randje van het papier te doen (dus dat je niet de hele vouw over de hele breedte van de pagina krijgt. In je perforator zie je een palletje zitten, die moet op dat vouwtje zitten. Dan zit je altijd exact in het midden...