Daar krijg je op school toch voorlichting over? En ga eens naar een beroepenbeurs of doe en test op internet. Kan hier wel een enorme lijst voor je neerzetten, maar met google vind je die zelf.

Kijk waar je sterk in bent en wat je leuk vindt om in door te gaan. Dat is wat telt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

alles ze zullen je aannemen als vuilnisman maar ook als advocaat
(je moet nog wel studeren in dat vak natuurlijk)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt een beetje aan je profiel.
Maar in principe kun je iedere opleiding doen.
Voor medische opleidingen is het wel noodzakelijk dat je profiel NG of NT hebt.

Maar wat zou je graag willen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn er zeker teveel om op te noemen maar zeker een hoop omdat VWO het hoogste diploma is. Voor elk vak moet je wel weer doorstuderen.