Werk dat relatief weinig inspanning vereist, zowel geestelijk als lichamelijk.

Mijn vriendin(20 jaar oud) heeft een depressie achter de rug. Ze is nu nog extreem moe en de 16 uur die zij in een kleding zaak werkt zijn haar al te veel. Ze moet dan de rest van de week uitrusten van haar werk. Het financiele probleem word nu steeds groter, ik vraag me af of er iets is wat ze 'erbij' kan doen waar ze niet zo moe van word??

Weet jij het antwoord?

/2500

Het vertalen & nakijken op spelling fouten van boeken. Iemand die achter de kassa zit bij een supermarkt verbruikt naar mijn mening ook weinig energie (en dit is geestelijk helemaal 0)

Wat is de oorzaak van de vermoeidheid? Depressie en lusteloosheid gaan wel samen, maar in deze mate klinkt het alsof er meer aan de hand is... Wat ze kan doen? Iedere inspanning kost moeite. Niemand betaald om niets te hoeven doen... helaas. Kassiere bij de bioscoop niet leuk om erbij te doen ofzo? Is soms wel druk, maar uiteindelijk zit je alleen maar kaartjes te verkopen, vaak met twee vingers in je neus.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100