Kun je geld verdienen met het verwerken van e-mails?

Op het internet zie ik vaak advertenties waarin staat dat je veel geld kunt verdienen met het verwerken van e-mails. Maar om mee te doen moet je een startpakket kopen en er wordt vaak gezegd dat je geen geld moet betalen om aan thuiswerk te komen. Weet iemand hoe dit zit? En of het betrouwbaar thuiswerk is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (8)

ja dat kan, maar of je er rijk van wordt...nee niet echt... Je hebt verschillende sites zoals moneymiljonair.nl, geldrace.nl, oftewel...je zult daar overal moeten inschrijven en 100den emails moeten openen en klikken op de link, wil je er een beetje aan verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je eerst zelf moet betalen, dan deugt 't NIET.

Toegevoegd na 9 minuten:
Let ook op 't telefoonnummer wat je moet bellen: dat kan bijv. een duur 0900-nummer zijn waar ze je met opzet heel lang in de wacht zetten (of zelfs helemaal niet opnemen). Da's dan een fake thuiswerk-maatschappij of een voor de-wet-wel-legaal bedrijf, maar een bedrijf waar je niks aan hebt en waar je alleen maar kosten aan hebt ipv dat je er iest mee verdiend. Controleer bij twijfel de adressen en telefoonnummers en bedrijfsnamen op internet. Kan je er niks over vinden, dan is dat sowieso ook al verdacht. Ik zou dan een ander bedrijf zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat kan nooit.
Dat is in 100% van de gevallen oplichterij.
14 jaar geleden
Mij is eens een mooie wijsheid gezegd; "Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is dat vaak ook zo". En zo is het maar net. Vaak zijn dit pure oplichters die op één of andere manier je geld afhandig maken. Ik zou in ieder geval het risico niet nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou via moneymiljonair heb ik dit schooljaar 105,- bij elkaar gespaart.
Je kan er niet van leven maar wel een leukigheidje voor kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk is het mogelijk om geld te verdienen met het beantwoorden van e-mails. Maar in dit geval moet je eerst geld betalen (startpakket). Dat kan nooit zuivere koffie zijn. Als iemand graag wil dat je voor hem/haar werkt is het raar dat je hier eerst in moet investeren. Dat riekt naar oplichting. Ik zou hier heel terughoudend in zijn!

In dit geval betaal je 25 euro voor een e-boek (pdf bestand?) waarin het concept staat uitgelegd en hoe je met e-mail geld kunt verdienen. Mogelijk staat in de PDF uitgelegd hoe je van anderen weer 25 euro af kunt trochelen. Dat zou niet de eerste keer zijn.

Als je graag wilt thuiswerken, zou je eens kunnen beginnen met de thuiswerk startpagina. Daarin staan tips én tricks.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is e-mails verwerken wel legaal en werkt het prima. Ik heb jaren geleden e-mails verwerken geprobeerd en heb er wel wat geld mee verdient. Er zijn verschillende concepten om je e-mails te verwerken dus kijk goed uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb van alles geprobeerd. Moneymiljonair, Euroclicx en nog een paar. Maar de tijd die je eraan kwijt bent, weegt niet op tegen het geld dat je ervoor krijgt. Ik heb misschien in 2 jaar 30 euro bij elkaar gespaard, en ben dus gestopt....