Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om naar personeel te vragen dat voldoet aan; starter met 2 a 3 jaar werkervaring...

Of je bent een starter of je hebt werkervaring...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
533

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt een starter zijn in het betreffende beroep maar wel al andere werkervaring hebben, en volgens mij ligt het ook aan het beroep. Een accounttant is met 2 a 3 jaar werkervaring nog niet volleerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit lijkt mij het juiste antwoord +1

Andere antwoorden (5)

2 a 3 jaar werkervaring is geen starter meer, zeker niet als hij/zij op dezelfde werkplek of in dezelfde branche die 2 jaar ervaring heeft opgedaan.
een starter is iemand die net klaar is met zijn/haar opleiding, of een aantal verschillende baantjes gehad heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt eraan of met werkervaring ook bijbaantjes worden bedoeld, dan is het zeker mogelijk. De meeste scholieren/studenten hebben toch ook wel een bijbaantje gehad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je vraagt specifiek naar een starter maar toch een met werkervaring dan gaat het waarschijnlijk om dat je niet de moeite wil doen om een beginneling te hebben maar ook niet een ouder iemand wilt. Dat kost namelijk heel veel meer geld. Dan is een betere omschrijving om naar een bepaald leeftijdsgroep te vragen. C.a 20 á 24 jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk, als je meer dan 2 jaar stage gelopen hebt en je studie net aferond hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb personeelsadvertenties gezien, waarin gezocht werd naar iemand van 18 jaar. Eén relevante universitair afgeronde opleiding en 5 jaar relevante werkervaring...

Dus dat ze een starter zoeken met 2 á 3 jaar werkervaring verbaast me niets...

Maar het is natuurlijk niet reëel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding