Ziekmelding tijdens de vakantie, hoe is dit wettelijk geregeld zonder CAO?

Collega van mij is met wintersport en heeft haar kruisbanden verrekt. Ze loopt met een brace rond en mag niet meer skien. Einde ski-vakantie... Is dit een reden voor ziekmelding zodat t haar geen vakantiedagen kost? We zwemmen nl niet in de vakantiedagen... We hebben geen cao, zoals gezegd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ziek melden bij werkgever en schriftelijkw verklaring van een plaatselijke, behandelende arts verkrijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij ziekte tijdens de vakantie geldt dat je je dat moet melden bij de werkgever en je onder controle moet stellen bij de plaatselijke arbodienst. in het buitenland: melden bij de werkgever en bij de plaatselijke controledienst. het uwv heeft hiervoor richtlijnen opgesteld en een folder....