In principe minimumloon, al zul je dat wel aangevuld kunnen zien met toeslagen voor bijzondere werktijden en uiteraard met troncs (fooien bij winst).
Het is wel een verrekte zwaar beroep.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ter intresse: waaom is dat zo zwaar beroep?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je voortdurend op je quivive moet zijn, voortdurend moet opletten , hoofdrekenen en voortdurend de orde aan tafel moet bewaken. Je moet echt voortdurend 100 % geconcentreerd zijn . En daarbij ook nog eens doen alsof je onderdeel bent van het meubilair in plaats van ook een mens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oke bedankt!