Als ik later docent Nederlands wil worden, moet ik dan de studie Nederlandse taal en cultuur volgen?

Of is er een soort van combinatiestudie dat je tgt Nederlands en voor leraar studeert? Ik wil wel graag aan de universiteit Nederlands volgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij studie Nederlands heb je de mogelijkheid om een opleiding tot leraar te volgen. In Adam bijv. Bij UVA en Hogeschool Amsterdam. Kost je een extra half jaar.