wordt over 6 maanden 65 jaar, moet ik bij een nieuwe baan in een andere branche pensioen betalen

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel dat ik nog 6 maanden werkt voor ik 65 wordt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

voor zover ik het weet, ben je, op moment dat je 65 bent, vrijgesteld van alle premies die er zijn. je bent niet meer verplicht om een zorgverzekering te betalen, je betaalt minder of zelfs helemaal geen belasting, dus het lijkt me dat je geen pensioen moet opbouwen!