Hoe kun je mannelijke collegae doeltreffend overtuigen geen gebruik meer te maken van de damestoiletten?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Met twee vrouwelijke collega's, terwijl hij zijn ding doet, over hem roddelen en praten (bijvoorbeeld zeggen dat ontslag boven zijn hoofd hangt als hij dit blijft doen). Net doen of jullie niet weten dat hij daar is.

Zal zo afgelopen zijn denk ik (als man)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (22)

Mag ik vragen waarom ze gebruik maken van de damestoiletten ? :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat dacht je van een keer als hij op de mannentoiletten is naar binnen te lopen en dan kijken hoe hij reageert?
Anders hem gewoon duidelijk uitleggen dat je het écht niet waardeerd, en als hij dan doorgaat misschien naar je meerdere stappen, die kan er hopelijk iets van zeggen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
pmdat de heren wc smering zijn misschien
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Betrappen op heterdaad en dan aanspreken :)
Of belastend bewijsmateriaal van hem tijdens het bezoek door het bedrijf verspreiden :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Gebruikte maandverband aan de deurklink hangen. Direct effect!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
naar de baas gaan...?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
als hij zelf een bril draagt, over zijn bril heen zeiken

en als hij geen bril draag kun je de kwestie eventueel in de groep gooien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Door 'm te verplichten te gaan zitten !
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hem leren om in het potje teplassen!
Of zo'n vliegsticker in het urinoir plakken zodat ze zich kunnen vermaken tijdens het tinkelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Urinoir op het dames toilet??????
waarom je druk maken over het feit dat je mannelijke collega een dames toilet gebruikt?
Krijg je hier enge ziektes van? Heb je thuis ook 2 toiletten? Dit is een vorm van discriminatie (ik weet alleen niet of nu de heren of de dames worden gediscrimineerd)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
bordjes omwisselen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Pot dicht maken met doorzichtig keuken folie. Dit vervolgens aan alle dames vertellen maar niet aan de heren.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zet er een slot op en geef alleen vrouwen de sleutel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik u was zou ik op zoek gaan naar een prullenbakje met doorzichtig glazen deksel tbv het damestoilet. De heren kijken niet graag naar een tweedehands maandverband dus als dat is wat ze zien als ze naar het damestoilet gaan, zullen ze het hopelijk afleren. Als dat niet helpt zouden de dames misschien de spetters op hun toilet kunnen revancheren door beketchupte ob's in de lade of op de burostoel van de daders te leggen? Sterkte!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kan een grote spiegel achter het toilet ophangen. Als ie dan al gaat dan zal ie vast gaan zitten. Of hij staat naar zichzelf te kijken als ie staat te urineren..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De cameras weghalen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sloten op de deuren plaatsen voor de dames en heren toiletten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
op de bril schijten en zeiken
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
misschien is het wel een vrouw?

*je weet maar nooit wat eronder zit.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elke keer als er een man naar de dames toilet gaat de weg versperren. Of hem er direkt naderhand op aan spreken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een ludieke actie zou kunnen zijn om het bordje op het damestoilet (er even van uitgaand dat deze er hangt) te vervangen door een spiegeltje met daaronder de tekst "Dames & Verwijfde mannen".

Veel mannen voelen zich echt niet zo jofel bij het zien van hun spiegelbeeld met daaronder een dergelijke kwalificatie.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Bij ons op het werk hangt een briefje. Dat de mannen niet zo lui moeten zijn, en een deur verder moeten lopen. :-P

Eigenlijk vind ik het bullshit. Waarom toiletten uberhaubt scheiden?