Wat verdient een rij-instructeur auto?

Ben benieuwd of dit een beroep is voor mij.
Of om "er bij" te doen; moet toch gemakkelijk zijn?
Kun je de bevoegdheid ook halen zonder al die dure opleidingskosten misschien --> gewoon theorie halen, rijproef doen en 40 uren stage lopen na onderhandeling met een rijschoolhouder.
React!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een rij-instructeur auto verdiend niet veel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tja, dAt wist ik ook al.
Hoe weet je dat trouwens?
En hoeveel is "niet veel"?
Thanx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het echt niet door he...
Een AUTO verdiend niet veel, een auto wordt hoofdzakelijk gebruikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shit! Heb je me mee.
Nog iets zinvols te melden nog ......
Of deleten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, heb de vraag al gemeld om te gaan verwijderen

Het beste antwoord

Ik vroeg dit aan mijn rijinstructeur en hij vertelde dat hij na alle kosten (auto,diesel,belasting etc) ongeveer 12-14 euro per uur overhoud. Ik betaalde 34euro per les van 50min. Ik vindt het niet veel, als je rekent dat de beste man boven de 40 was en een gezin moest onderhouden. Hij reed dan wel onder een bekende autorijschool waar hij ook een gedeelte moest afstaan doordat zij hem leerlingen gaven. Hoop je zo een beetje geholpen te hebben met salaris verhaal de rest weet ik echt niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon goed en eerlijk na de andere antwoorden van die eikel. Bedankt!