welke detacheringsbedrijven bestaan er voor werk in de sociale sector, naast Maandag en Talenter?

Toegevoegd na 3 minuten:
maandag en talenter zijn namen van detacheerders in de sociale sector.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Naast deze bedrijven bestaat er nog een hele lijst aan detacheerders. Maandag is daar een van de jongste van. Yacht, 2trust, dari zijn er ook een paar enz
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, oke, maar die zijn niet voor werk in de sociale sector! ik zoek specifiek daarvoor detacheringsbedrijven
ronron1212
13 jaar geleden
Neem van mijn maar aan dat ze het wel doen Ik heb jaren voor deze bedrijven gewerkt en ken veel detacheringsbureaus en de meeste doen echt wel werk in de sociale sector. Geef maar een reden waarom ze dat niet doen