Wat is een goed betaaald bijbaantje voor een achtien jarige? maakt niet uit als de baan niet leuk is.

Waar kan je echt veel verdienen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (9)

In de bouw en ander zwaar en vies werk verdien je doorgaans meer als bijbaantje dan vakken vullen in een supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gigolo, gezien je leeftijd mag het
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer een krantenwijk te vinden. Je bent iedere dag weer heel vroeg klaar en kunt er dan nog iets anders bij gaan doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek eens iets op internet bij een supermarkt of een andere winkel ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Olieboorplatform, zeevissen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed betaald zijn vooral de nare callcentra of straat sales. Vooral als je een goede babbel hebt moet je is kijken bij straatpromotie bedrijven of deur aan deur voor kabelmaatschappij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Museum, betaald goed en staat prachtig op je cv
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Horeca, niet zozeer om het uurloon, maar om de fooien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tnt postsorteren in de nacht