Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een geschikte loonindicatie voor een beginnend webdesigner/systeembeheerderv

Hallo, ik werk momenteel bij een bedrijf dat zich specialiceerd in hypotheken. Ik heb een aantal opdrachten gekregen van mijn baasa om een aantal website's te ontwerpen en de systemen te beheren.

Het bedrijf beschikt ook over een callcenter. Hier wordt gebruikt gemaakt van een php/mysql systeem. Tevens moet ik dit systeem opnieuw programmeren en uitbreiden. Ook zal ik alle computers en systemen beheren. Ik ben dus heel functioneel in dit bedrijf en ben onmisbaar. Ik heb nu al een aantal uren gewerkt en nog geen contract opgesteld. Vandaag wil ik dit met mijn baas overleggen.

Wat is nou een redelijke salaris voor deze functie. Ik heb behoorlijk wat ervaring. Op het gebied van leeftijd kom ik net kijken, ben namelijk net achttien jaar.

Hartstikke bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
771

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Per uur: € 10,68
Per week: € 384,61
Per 4 weken: € 1538
Per maand: € 1665
Per jaar: € 20000

Gegevens conform leeftijd en ervaring uit salariswijzer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding