Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk sector moet je kiezen voor Beveiliging?

Ik moet dus binnenkort een sector kiezen maar ik weel niet welk sector bij de opleiding Beveiliger hoort...

Ik kan kiezen uit: Economie
Landbouw
Zorg & Welzijn
Techniek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag het je mentor. Die weet het wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ [g]Ast36850: voor school natuurlijk. als je op min profiel-foto klikt zie je dat ik pas 13 ben. @Nelly3: Inderdaad, ik heb het gevraagd en toen zei min mentor dat ik dat op mbowijzer http://www.mbowijzer.nl/beroep/beveiliger kan vinden maar ik kan daar echt helemaal niets vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o lekker makkelijk van de mentor, die weet het dus zelf ook niet:)
Ik zou zelf denken aan zorg en welzijn, maar dat is alleen maar mijn intuitie en verder nergens op gebaseerd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Vahel, ik ga niet bij iedere vraag op de profielafbeelding klikken..... Vergeet niet dat er mensen op het forum zitten die anderen willen helpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb zo het idee dat je voor beveiliger niet echt een bepaalde sector nodig hebt, dus dat je dat vanuit veel richtingen kunt doen. Kijk dus welke sector je zelf leuk lijkt om te doen.
Als je bv BOA wilt worden (buitengewoon opsporings ambtenaar, waaronder ook beveiliging valt) heb je volgens mij een opleiding op MBO niveau nodig. Die is het makkelijkst te halen als je een opleiding kiest die jou ligt.
Werk je graag met cijfers dan economie, met mensen dan de zorg. Planten en dieren, of machines dan 1 van de andere 2.
Succes met kiezen
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding