Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

Vaak niet, en het verschilt per werkgever.
Vraag het je werkgever, zij zullen je het prima kunnen vertellen. Je werkgever is verplicht dit voor half maart aan te leveren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik krijg mijn jaaropgave altijd eind januari. (langer kan ik het antwoord niet maken).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op 1 maart kun je voor je belastingaangifte je jaarloongegevens voor de aangifte bij de site van de belastingdienst ophalen. Dan moet de werkgever hem dus hebben ingediend.
Eind februari komt bij grote organisaties wel voor.

Toegevoegd na 3 uur:
Informatie van Belastingdienst:
Wilt u dat wij alvast zo veel mogelijk gegevens invullen in uw aangifte? Wacht dan tot 1 maart 2011 met het downloaden van het aangifteprogramma. Het maakt voor de behandeling van uw aangifte niet uit of u uw aangifte in januari of in maart naar ons stuurt. U krijgt uw geld even snel terug.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze wordt meestal in februari verstrekt. Officieel moet je deze voor 1 maart binnen hebben zodat je voor 1 april aangifte kunt doen. Overigens is de jaaropgave vormvrij wat wil zeggen dat je hem ook per email mag verstrekken/krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding