Opleiding om lichamelijk en/of geestelijk gehandicapte mensen te begeleiden in het dagelijks leven.

Ik ben 35 jaar en ik vind het geweldig om mensen te begeleiden met een handicap. Ik heb hier geen opleiding voor. Weet iemand waar ik moet zijn om hier mijn beroep van te maken?

Weet jij het antwoord?

/2500

je kan informeren bij www.ipsedebruggen.nl die kunnen je wel verder helpen. dat is een organisatie daar valt de hooge burch in zwammerdam onder, en ursula in nieuwveen enz. een kennis van mij is daar intern opgeleid en werkt daar nu, en heeft het er geweldig naar haar zin.

Ik weet niet waar je woont natuurlijk, maar in je omgeving zijn er vast organisaties die deze zorg bieden. Daar zul je even 't net voor op moeten. Wat je ook kunt doen is informeren bij ROC's bij je in de buurt die buurt. Je kunt bij zowat elke opleiding kiezen voor 'n bol-(naar school en af en toe stage) of bbl-traject(werken en 1 dag in de week naar school). Opleidingen die je kunt overwegen zijn bv Verpleging (zijn ook nodig in deze vorm van zorg) of Verzorging. Maar wat tegenwoordig vaak gedaan wordt is MMZ. Dit is een opleiding waarin je veel leert over de mens (ontwikkeling, ziektebeelden e.d.) en daarnaast leer je ook wat over hoe iemand te verzorgen, dus bv hoe was je iemand. Een zeer gevarieerde opleiding dus. Als je contact legt met 'n ROC in de buurt kunnen zij je vast meer info geven. Succes!

Geachte heer / mevrouw Dit is om u te informeren dat Capital Trust FINANCIEN FIRM momenteel een lening aanbieden bij 3% rente. Wij bieden een verscheidenheid aan leningen aan onze klanten. Wat uw lening moet zijn, groot of klein, persoonlijk of hypotheeklasten, zijn we klaar om te praten met u over hoe wij uw needs.and voldoen hoe u deze lening te krijgen. Laat ons u helpen regelen de financiering en krijgt ook een zeer legitieme lening. Wij zijn geregistreerd en erkend financiële huisvesting geeft uit lening tegen een lage rente voor iedere serieuze persoon, indien geïnteresseerd vul het aanvraagformulier hieronder COMPANY HOUSE EXECUTIVE 21 Bloomsbury Street London. WCIB 3XD United Kingdom Aanvraagformulier: 1) Volledige naam :......... 2) Land :.............. 3) Adres: ... 4) Sex :.............. 5) Burgerlijke stand :...................... 6) Beroep :.............. 7) Telefoonnummer :...... 8) Maandinkomen :..................... 9) Leenbedrag Nodig :............... 10) Lening Duur :.................. 11) Doel van Lening :................. 12) Leeftijd: .............. Neem dan contact met ons op als toepassing vinden moeilijk in te vullen. Groet, Sarah Neely Lening Officer E-mail: capitaltrust22hours@gmail.com Vertellen: +447024027803 Fax: +448447742385

Hoi! Ik ben 38 jaar en ben ook opnieuw begonnen. Ik ben met de SPW 4 begonnen en het is geweldig. Bij de NHA, en dat is zo ontzettend goed geregeld bij hun. ROC is geen optie als je onze leeftijd hebt, vind ik.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100