niet al te lange opleiding met werkgarantie?

Ik ben 40 en denk er aan om een opleiding te gaan doen. Maar wel 1 waarmee ik werk kan krijgen. Ik heb al een diploma als afdelingssecretaresse en medische kantoorvaardigheden. maar volgens mij is er niet zo heel veel vraag naar medische secretaresses. Daarbij woon ik wat verder weg van een grote stad zoals Amsterdam. Eerlijk gezegt heb ik ook geen zin in een jarenlange opleiding. Ik heb kinderen en wil ook graag geld verdienen eigenlijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

bedrijfsadministratie , duurt maar 3 jaar , soms voor snelle leerlingen 2,5 jaar en betaald goed , een bedrijfsadministrateur is altijd nodig voor elke onderneming en winkel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek op de diverse banensites en op google op de zoekterm trainee. Gegarandeerd een baan met training op de job.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Informeer eens bij het UWV of kijk eens in hun vacaturebank (werk.nl) Vaak moet je om voor dergelijke opleidingen in aanmerking te komen wel een aantal jaren zonder werk zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waar je naar kunt kijken zijn opleidingen die je in BBL-vorm kunt doen of de duale variant. Dan werk en leer je tegelijk. Je gaat dan bv één dag in de week naar school. Daarnaast werk je vaak 27 tot 32 uur. Het enige nadeel waarom mensen dit vaak niet doen is dat het relatief weinig betaald. Maar dat moet je bekijken met de organisatie waar je dan gaat werken.
Bekijk de websites van de evt. organisaties waar je zou willen werken en bekijk de sites van ROC's bij je in de buurt voor de mogelijkheden.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bejaardenzorg. Werk zat!
Driejarige opleiding. MBO niveau 3.
Wellicht kan je een werken-en-leren-traject regelen bij een verzorgingshuis.