Weet iemand een bijbaantje voor 16 jarige in de buurt van kaatsheuvel-waalwijk?

Niet het kruidvat enz. maar bij een groenteboer of bejaardenhuis bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ga bij de Efteling werken! Is super leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat je dan het beste eens bij een uitzendbureau binnen kunt lopen en vragen of zij iets in die sector hebben, bejaardentehuizen besteden hun vacatures vaak uit. Of bel bedrijven op en vraag of ze een vacature hebben openstaan, dat je op zoek bent naar een (parttime) baan.
Ook op www.werk.nl ( het vroegere arbeidsbureau) kun je nog wel eens slagen.

En je kunt altijd tijdelijk bij de Kruidvat, Albert Heijn oid gaan werken en in de tussentijd iets anders zoeken. Dat heeft als voordeel dat er toch geld binnenkomt, en dat je ervaring opdoet.

Veel succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou gewoon op de fiets springen en bij bedrijven langs gaan
succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bekijk wat je leuk lijkt en ga langs bij die organisaties/bedrijven. Dus loop bij die groenteboer binnen of bij het bejaardenhuis (daar hebben ze vaak ook schoonmakers, afwassers etc nodig, dus meer kans denk ik).
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de Efteling.