Ik heb er een AMBI studie gedaan en zowel de studieboeken als docent waren prima. Wel heb ik de versnelde versie gedaan en moest daarvoor op zaterdag van Rotterdam naar Utrecht en dat is geen pretje.

Maar voor het normale studietempo is er altijd wel een goede locatie in de buurt.

Of de docent goed is, is een persoonlijke mening. Maar ze zijn in ieder geval bevoegd om les te geven.

Examen doe je in Utrecht bij EXIN, waarbij je meteen de uitslag krijgt (erg spannend!).

Succes!
paulus811