oke ik ben niet echt een sportief type en ook niet de dunste maar wil graag bij de politie weet iemand od ik toch een kans maak

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Je zal door de sporttest heen moeten komen, dan maak je een kans. Dus heel veel trainen!!
Via deze site, heb je alle info.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet inderdaad door de sporttest heen komen. Net als door nog een heleboel anderen.
Op deze site kan je alles vinden over de toelatingsprocedure.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt eraan wat voor functie je wilt gaan doen bij de politie. Als je 'de straat' niet op wilt, maar enkel op kantoor een functie wilt gaan uitvoeren dan zijn er uiteraard andere vereisten aan deze baan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan ben je geen politie agent. En dat wil ze wel worden. Je moet altijd beginnen met de voorselectie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh oke, dat was mij nog niet duidelijk, dat ze agent wil worden..
Ik heb dat een keer aan een agent gevraagd, aangezien ik ook wel aan de omschrijving voldoe! Haha..
Maar hij zei dat het best te doen was. Komt wel een sporttest bij kijken inderdaad, maar stelt niet zo veel voor dat je een uitermate goede conditie moet hebben om te slagen. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begrijp je enigszins sportief moet zijn wanneer je bij de politie wilt, maar ik mag hopen dat andere kwaliteiten misschien wel belangrijker zullen zijn: sociale vaardigheden, goed kunnen onderhandelen, rechtvaardigheidsgevoel, psychische stabiliteit bijvoorbeeld.
En natuurlijk je motivatie.
Succes.