Wat bedoelen ze met: Ik heb overwicht als dat nodig is ?

http://www.mbowijzer.nl/site/beroepen/?rasterid=643

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Daar bedoelen ze mee ik kan de baas spelen als dat nodig is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat je als het nodig is jou zin kunt doordrijven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarmee bedoelen ze, dat je aanleg hebt, of geleerd hebt, mensen te overtuigen van iets, en je dat alleen doet in situaties waar het ergens goed voor is.
Je maakt geen gebruik van je overtuigingskracht, bij zaken die niet belangrijk zijn.

Als je zo handelt, en het dus echt alleen gebruikt als het nodig is, zullen mensen eerder overtuigd raken, omdat er geen gewenning is opgetreden dat je altijd maar gelijk zou hebben.

Mensen die altijd overwicht hebben, in belangrijke en onbelangrijke zaken, kunnen nogal ingenomen zijn met zichzelf, en vinden dat ze altijd gelijk hebben, en moeten krijgen. Bij die mensen gaat het meestal om het gelijk; bij mensen die het alleen gebruiken als het nodig is, gaat het meestaal om de zaak zelf.