ik heb mijn adres in deventer maar wil graag werken in heerlen kan ik dan soliciteren met een postbus in heerlen?

inschrijven op een adres in heerlen is niet mogelijk van wegen uitkering vriendin.
kan ik dan wel met een postbus als adres soliciteren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op en neer reizen naar Heerlen?? Dat is een héél eind reizen!!

Antwoorden (6)

Als je niet van plan bent naar Heerlen te verhuizen, kun je net zo goed je thuisadres gebruiken en in je sollicitatie zetten dat je op en neer gaat reizen.

Als je wel van plan bent te verhuizen, kun je net zo goed je thuisadres gebruiken en in je sollicitatie zetten dat je gaat verhuizen.

Met andere woorden: je kunt dat best doen, maar je hebt er niets aan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee dat kan niet, maar je kan wel solliciteren je hebt een adres in deventer, misschien kan je dan via het bedrijf in heerlen een woning vinden.. voor werk heb je een adres nodig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik toch eerst maar een adres in Heerlen regelen.
Maar niets weerhoudt je ervan om een postbus te huren in Heerlen natuurlijk (je hebt genoeg waarschuwingen gehad bij je andere vraag).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja je hebt gelijk. wil niks verkeerds doen of zo ben gewoon aan het kijken wat mogelijk heden zijn. zolang ik geen werk heb moet er toch een inkomen zijn toch? iedergeval bedankt voor je reacties
Als de uitkering verstrekker er uiteindelijk achterkomt, kan je vriendin wel eens grote problemen krijgen, door veel terug te moeten betalen. Dat woont ook niet lekker samen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat zou kunnen. Maar je kunt toch gewoon je adres in Deventer opgeven met de mededeling dat je van plan bent om naar Heerlen te verhuizen? Je zit straks waarschijnlijk met nog een probleem, je nieuwe werkgever zal ongetwijfeld je adres in Heerlen willen weten. Hoe ga je dat dan oplossen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je kan gewoon een postbus aanvragen.

http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/onefield.aspx?klantenservice=1&ofq=postbus

of het handig is, is een tweede.
Het is in elk geval niet illegaal om via een postbus te solliciteren.
Kijk wel uit met stiekem samenwonen met je vriendin. Er worden controles gedaan.