Kan ik bij de ''jumbo supermarkt'' werken en wat is ''Inpakwerk''?

Hello, ik wil graag bij ''jumbo supermarkt werken'' en wil graag weten of als er een ''Inpakwerk enzo''is.

Ik heb bij de albert heijn geprobeerd maar daar is vol en het is niet gelukt!

Ik ben 17 en heb nooit in een winkel gewerkt, ik weet het echt niet waar ik moet beginnen en wat voor werk ik moet doen in een supermarkt?

Ben je wel eens in een supermarkt gewerkt?of ben jij al

Dan a.u.b laat me even weten wat ik moet doen!

bedankt :-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

je moet zoveel mogelijk solliciteren bij de supermarkten, als je er eenmaal werkt, moet je of vakken vullen met de artikelen, en schoonmaken, of je bent verantwoordelijk voor de zuivelproducten, of je moet als het druk is klanten de boodschappen mee inladen in tassen.. of je komt op de lege flessen afdeling...bij een supermarkt zijn zoveel voorkomende werkzaamheden...maar wel leuk en je verdient ook best goed...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Als Jumbo vacatures heeft, dan kun je daar werken als je wordt aangenomen. In een supermarkt moet je alle producten aanvullen. En je bent voornamelijk aan het eind van de dag (of in het begin) bezig met spiegelen. Met spiegelen zorg je ervoor dat alle producten vooraan liggen en dat ze met het etiket naar voren staan.

Met inpakwerk moet je producten verpakken. Dat werk bestaat uit meestal een en dezelfde handeling van iets inpakken bijvoorbeeld.

Toegevoegd na 2 minuten:
En hierbij heb ik het gehad over vakkenvullen. Niet over kassier of cassiere, of eventuele andere functies in een supermarkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik was zelf vroeger caissière b ij een grote supermarkt.
er zijn verschillende dingen die je kan doen.,
je kan bv vakkenvullen dan zet je alles in de schappen wat er binnenkomt.
bij sommige supermarkten helpen er inpakkers die klanten bij de kassa helpen met de boodschappen inpakken en naar de auto brengen.

misschien kan je ook wel achter de kassa.
je kan gewoon even bij de klantenservice vragen of ze nog iemand nodig hebben.
ik kon vroeger zon formulieren invullen en ik werd 1 dag later al gebeld en ben dezelfde week nog begonnen als cassiere
13 jaar geleden
Waarom vraag je het niet bij de Jumbo, zij kunnen je alles vertellen over wat het werk inhoudt, wat je kunt verdienen, hoeveel uur je mag/kunt werke enz. Je hebt het tenslotte ook al bij AH geprobeerd, dus is het niet nieuw voor je.