Hoe kan ik veel geld verdienen vanuit huis, zonder me daarvoor in de mlm wereld te storten.

Ik ben door een werkgever die al meer dan een half jaar geen salaris betaald zonder inkomen. Nu wil ik toch graag geld verdienen, en het maakt me niet uit hoe, alleen zwaar lichamelijke arbeid staat mijn lichaam niet toe.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is mlm?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Multi-level marketing?
Militaire Luchtvaart Museum?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
netwerkmarketing. (idd multi level marketing).

Antwoorden (4)

Het beste kan je dan denken aan een eigen bedrijf. Ben je handig met design? Of kan je goed programmeren? dan kan je wellicht in website ontwikkeling duiken.

Een andere optie is om een internet winkel te beginnen, bv als reseller voor een aantal grote webwinkels; Start je eigen site waarin je spullen aanbiedt, en de commissie strijk jij op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel geld thuis verdienen zal niet meevallen.ook met thuiswerk niet.Ik weet ook niet waar je goed in bent en of je een specialisme hebt in een vak.Anders kun je je diensten aanbieden op internet.Cursus volgen massage, schoonheidsspecialist, mooi boek schrijven en uitbrengen,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin een keten met webshops.

Gericht op één keten bijvoorbeeld kleding, make-up, boeken, dvd, etc
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan u als jurist wel helpen om het achterstallige salaris van uw werkgever te krijgen